In haar eigen paviljoen op de IFA 2019 in Berlijn heeft AEG intuïtieve apparaten en slimme accessoires geïntroduceerd die ons als consumenten in huis gaan helpen. Het gaat om apparaten en accessoires voor in de keuken, op het gebied van kledingverzorging en binnenklimaat. Dit alles om ons leven in en buitenshuis een stuk aangenamer te maken.
AEG werkt hiervoor met partners zoals Google op innovatieve wijze samen om nieuwe producten naadloos met elkaar te integreren. De smart living ervaring voor consumenten krijgt zo een sterk verbeterde gebruikerservaring. Product Marketing Director Electrolux Laundry EMEA, Karina Moreira, zegt hierover: “Telkens wanneer we nieuwe producten introduceren, ligt onze focus op het mogelijk maken van geweldige ervaringen in plaats van alleen te denken over productkenmerken. Door consumentenervaringen centraal te stellen in wat we doen, maken we het leven van mensen aangenamer.”
Keukenapparaten
Op de beurs showde AEG al verschillende praktische innovaties in de keuken die ons leven nu al een stuk makkelijker kunnen maken.
… lees het volledige artikel op dutchcowboys
Dit artikel is meer dan 2 jaar oud - waarschijnlijk is deze informatie niet meer relevant of van toepassing.
コメント